פרגולות אלומניום דמוי עץ

המראה הייחודי והמזמין של פרגולות עץ מושך אנשים רבים לבחור במבנים הללו כאמצעי ישיבה מוצל בביתם. למרות זאת, פרגולות שעשויות מעץ לא מחזיקות מעמד לאורך זמן, והן דורשות תחזוקה מתמדת כדי לשמור על המראה שלהן. למרבה השמחה, כדי לפתור את הבעיה הזו, פותחו פרגולות אלומיניום דמוי עץ שנראות בדיוק כמו הדבר האמיתי, אך הן שונות באופן מהותי מפרגולות עץ אמיתיות.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ: איכות ללא פשרות

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מהוות את הבחירה האידאלית עבור בתים פרטיים וגם בתי עסק שבהם צריך ליצור אזור מוצל. לפרגולות הללו יש יתרונות רבים, הודות למאפיינים הייחודיים של האלומיניום, שהופכות אותם לאופציה נפלאה ליצירת אזור הצללה:

חוזק מבני ועמידות לאורך זמן – פרגולות אלומיניום מחזיקות מעמד לאורך שנים, למרות המשקל הקליל של האלומיניום. המתכת הזו עמידה בפניי תנאי מזג אוויר משתנים, והיא עומדת איתנה גם לאחר תקופה ארוכה, מה שהופך פרגולות אלומיניום דמוי עץ לעמידות באופן ייחודי.

עמידות בפניי אש ומזיקים – פרגולות עץ עלולות להישרף במגע עם אש, והן אינן חסינות בפניי מזיקים שונים, כמו טרמיטים. פרגולות אלומיניום, לעומת זאת, עמידות בפניי גורמים רבים, לרבות אש ומזיקים, כך שלא תצטרכו לחשוש מנזקים לפרגולה שלכם.

תחזוקה מינימלית – אלומיניום אינו דורש תחזוקה רבה כדי לשמור על המראה שלו; ניקיון מפעם לפעם בהחלט מספיק כדי לשמור על המראה של פרגולות אלומיניום דמוי עץ, כך שלא תצטרכו לבצע חידושים של צבע או לנקות את הפרגולה שלכם לעתים קרובות כדי לשמר את המראה שלה.

מראה נפלא – לפרגולות עץ יש מראה מזמין במיוחד, והן מתאימות לבתים ובתי עסק בעיצוב מודרני וקלאסי כאחד. הרכבה של פרגולה אלומיניום דמוי עץ לא רק תאפשר לכם ליהנות מאזור ישיבה נעים, אלא גם מאזור ישיבה שנראה נפלא ומזמין בכל עת.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ בהתאמה אישית

אם אתם מעוניינים לבנות פרגולה אלומיניום דמוי עץ, חשוב שתעשו זאת עם אלומיניום איכותי ועם חברה שתעניק לכם שירות בהתאמה אישית. חברת ALUMINUM מספקת שירותי הרכבת פרגולות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, ואצלנו תוכלו ליהנות ממגוון של פרגולות אלומיניום סטנדרטיות ופרגולות אלומיניום דמוי עץ.

כל הפרגולות שאנו מספקים מורכבות בהתאמה אישית ולפי המידות הנחוצות לכם. צוותי הבנייה שלנו ישמחו להרכיב בביתכם או בבית העסק שלכם פרגולה דמויי עץ בגודל הנדרש, ואם תרצו בכך, תוכלו לרכוש גם קיט פרגולה להרכבה עצמית. חברתנו מספקת שירות ייחודי של יצירת ערכות של פרגולות בהתאמה אישית שתוכלו להרכיב בעצמכם עם כל החלקים הנדרשים וחוברת הדרכה מדויקת.

אם אתם מעוניינים ליהנות מאזור הצללה איכותי ונעים, צרו קשר עם חברת אלומיניום, ואנו נספק לכם שירותי הרכבה או קיט בהרכבה אישית עבור הפרגולה שאתם רוצים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ושירות ליווי בכל צעד.

לקוחות ממליצים

שאלות נפוצות

חברת אלומיניום מציעה שירותים עבור המגזר הפרטי, המגזר העסקי והמגזר התעשייתי. השירותים הפרטיים והעסקיים שלנו כוללים בנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום, וכן אספקה של קיטים לבניית פרגולות. עבור התעשייה, חברת ALUMINUM מספקת כמויות מסחריות של אלומיניום עבור מגוון צרכים.

בנייה של פרגולות תלויה במידות של השטח שעליו בונים את הפרגולה. כדי לבצע עבודה מדויקת, מומלץ לבצע מדידות באופן עצמאי או להביא לפגישה מפרט אדריכלי של הדירה/בית/עסק שלכם עם מידות מפורטות.

התשובה לכך היא לא; חברתנו מתמחה בבנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום. כדי לספק ללקוחותינו מגוון אפשרויות, אנו מספקים פרגולות אלומיניום דמויות עץ איכותיות במיוחד במגוון עיצובים וגוונים שמחזיקות מעמד במשך זמן רב יותר לעומת פרגולות עץ.

בהחלט! המומחים של חברת אלומיניום מעניקים שירותי ייעוץ והכוונה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד כדי לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים, ולהעניק לכם שירותים מותאמים אישית לכל מטרה.

פגישות הייעוץ בחברת ALUMINUM הן ללא עלות. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר  5118* או במייל info@tsadik.co.il, ואנו נשמע לענות לכם בהקדם בכל שאלה.

צריכים עזרה?
שיחת ייעוץ ללא עלות !

התקשרו ל-5118* או מלאו פרטים ונחזור אליכם