פרגולות אלומיניום תלויות

במדינה חמה כמו מדינת ישראל, חשוב למצוא פתרונות הצללה עבור בתים פרטיים וגם עבור בתי עסק שבהם אנשים יושבים כדי ליהנות ממשקה או ארוחה טובה. הפתרון האידאלי בשני המקרים הללו הוא פרגולות אלומיניום תלויות שניתן להתקין באופן עצמאי או על ידי איש מקצועי, והודות להן גם אתם תוכלו ליהנות מצל נעים, גם בימים החמים ביותר במהלך השנה.

המבנה של פרגולת אלומיניום תלויה

כיום ישנם מספר סוגים של פרגולות כשהעיקריות בהן הן פרגולות על עמודים ופרגולות אלומיניום תלויות. לסוג השני יש יתרון משמעותי שהופך אותו לאהוד במיוחד בקרב בעלי עסקים וגם צרכנים פרטיים: פרגולות אלומיניום תלויות אינן תופסות שטח אדמה מפני שהן "מרחפות" ונתמכות על ידי קיר.

פרגולות אלומיניום ניתן להתקין במבנים חיצוניים, לרבות חצרות ובתי עסק, בגודל הרצוי כדי ליצור צל ומקום ישיבה במהלך ימים חמים. החזות הנקייה של פרגולה תלויה הופכת אותה לפופולרית במיוחד, והודות לה גם אתם תוכלו ליצור לכם שטח ישיבה ביתי או עסקי שתענוג לשבת בו.

למה דווקא פרגולות אלומיניום תלויות?

פרגולות תלויות, כאמור, הן בעלות מראה אסתטי במיוחד, והן לא תופסות מקום. תוסף המבנה הכללי הזה הוא אידאלי עבור מקומות חיצוניים באשר הם, אך למה חשוב שהוא יהיה מורכב דווקא מאלומיניום? היתרונות של המתכת הייחודית הזו הם שהופכים פרגולות אלומיניום תלויות לפתרון הישיבה האידאלי, והיתרונות הללו כוללים:

  1. עמידות לאורך זמן – אלומיניום היא אמנם מתכת קלת משקל, אך אין זה אומר שהיא חלשה. ההיפך הוא הנכון; למרות המשקל הקליל של אלומיניום, מדובר במתכת עמידה במיוחד שיכולה לעמוד בפניי רוחות, שמש חזקה, גשם, לחות, לחץ מבני, ועוד. פירוש הדבר הוא שפרגולות אלומיניום לא רק מוסיפות למראה של מבנים, אלא הן מחזיקות מעמד לאורך זמן, כך שלא תצטרכו להוציא הון תועפות על החלפת פרגולה תלויה.
  2. חיסכון בהוצאות תחזוקה – אחד היתרונות המשמעותיים של אלומיניום הוא שזו מתכת שדורשת תחזוקה מינימלית בלבד. ניקוי קליל אחת לתקופה הוא כל מה שצריך כדי לשמור על המראה של הפרגולה שלכם. אין צורך בחומרי ניקוי יקרים או צביעה – אלומיניום שומר על המראה הנקי והאסתטי שלו בתנאים שונים, בלי בעיה.
  3. עיצוב אישי – צבעה הטבעי של מתכת האלומיניום הוא כסוף, אך כשמדובר בפרגולות אלומיניום תלויות, אתם לא מחויבים לגוון הזה. כיום ניתן להתקין פרגולות אלומיניום תלויות במראה עץ ובגוונים שונים, כך שתוכלו להתקין פרגולה לפי טעמכם ולפי העיצוב של ביתכם הפרטי או בית העסק שלכם.

 

פרגולות אלומיניום ברמה הגבוהה ביותר

כדי להיות בטוחים שהפרגולה שלכם לא רק תיראה נפלא, אלא גם תחזיק מעמד לאורך זמן, חשוב שיהיו לכם חומרי גלם איכותיים. חברת ALUMINUM המתמחה בשיווק של אלומיניום ופרגולות אלומיניום מספקת שירותי ייצור והתקנה של פרגולות בהתאמה אישית. עבור אלו מכם שרוצים לבצע את ההתקנה בעצמכם, אתם יכולים ליהנות משירות בלעדי של קיטים מותאמים אישית עבור בניית פרגולות תלויות. כל שעליכם לעשות הוא להגיד לנו את המידות הרצויות של הפרגולה שלכם, ואנו נספק לכם את כל חלקי המבנה, חלקי החיבור, וחוברת הדרכה שתסביר לכם, צעד אחר צעד, כיצד לבנות את הפרגולה שלכם.

אלו שמעוניינים בשירות התקנה של פרגולות תלויות, הצוותים המומחים של חברת אלומיניום עומדים לשירותכם בכל עת.

התקנת פרגולות אלומיניום תלויות מהווה את פתרון ההצללה המושלם למדינה הקטנה והחמה שלנו. בין שמדובר בפרגולות אלומיניום עבור עסקים או פרגולות אלומיניום עבור הצרכן הפרטי, חברת ALUMINUM עומדת לשירותכם עם פרגולות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, בכל עת.

לקוחות ממליצים

שאלות נפוצות

חברת אלומיניום מציעה שירותים עבור המגזר הפרטי, המגזר העסקי והמגזר התעשייתי. השירותים הפרטיים והעסקיים שלנו כוללים בנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום, וכן אספקה של קיטים לבניית פרגולות. עבור התעשייה, חברת ALUMINUM מספקת כמויות מסחריות של אלומיניום עבור מגוון צרכים.

בנייה של פרגולות תלויה במידות של השטח שעליו בונים את הפרגולה. כדי לבצע עבודה מדויקת, מומלץ לבצע מדידות באופן עצמאי או להביא לפגישה מפרט אדריכלי של הדירה/בית/עסק שלכם עם מידות מפורטות.

התשובה לכך היא לא; חברתנו מתמחה בבנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום. כדי לספק ללקוחותינו מגוון אפשרויות, אנו מספקים פרגולות אלומיניום דמויות עץ איכותיות במיוחד במגוון עיצובים וגוונים שמחזיקות מעמד במשך זמן רב יותר לעומת פרגולות עץ.

בהחלט! המומחים של חברת אלומיניום מעניקים שירותי ייעוץ והכוונה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד כדי לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים, ולהעניק לכם שירותים מותאמים אישית לכל מטרה.

פגישות הייעוץ בחברת ALUMINUM הן ללא עלות. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר  5118* או במייל info@tsadik.co.il, ואנו נשמע לענות לכם בהקדם בכל שאלה.

צריכים עזרה?
שיחת ייעוץ ללא עלות !

התקשרו ל-5118* או מלאו פרטים ונחזור אליכם