פרגולות אלומיניום על עמודים

פרגולות אלומיניום מאפשרות ליצור אזורים מוצלים ונעימים באזורים שונים ברחבי הבית וגם מחוצה לו. חומר הגלם הייחוד הזה עמיד במיוחד בפניי שינויים במזג האוויר, בפני לחות, חום, הוא גמיש וניתן לעיצוב במגוון גדלים, ולמרות משקלו הקליל, אלומיניום מהווה מתכת חזקה במיוחד שיכולה להחזיק מעמד במשך שנים. לכן, אין זה פלא שיותר ויותר בעלי עסקים וגם אנשים פרטיים בוחרים בפרגולות אלומיניום על פני פרגולות עץ וחומרי גלם אחרים.

כיום אתם יכולים לבחור בין פרגולות מרחפות ובין פרגולות על עמודים, בין אם זה עבור ביתכם הפרטי ובין אם זה עבור העסק שלכם. במקרים מסוימים, עדיף לבחור פרגולות אלומיניום על עמודים שנראות שונה מפרגולות תלויות, ואלו הסיבות לכך

אין קיר תומך באזור הפרגולה

פרגולות אלומיניום תלויות, או פרגולות אלומיניום מרחפות, מותקנות לרוב על קיר תומך שמחזיק את משקלן. פרגולות מהסוג הזה מתאימות למקומות שיש בהם קיר שיכול לשאת את משקלן, כמו מרפסות, כך שהן לא מתאימות לכל מקום. פרגולות תלויות, לעומת זאת, אינן זקוקות לקירות תומכים מפני שהן נתמכות על ידי ארבע רגלי אלומיניום חזקות ויציבות. לכן, פרגולות אלומיניום על עמודים מתאימות בעיקר לאזורים פתוחים, כמו גינות או מסעדות, שרוצים להרכיב בהן אזור מוצל ונעים לישיבה שיעמוד בפני עצמו ולא ייתמך על ידי קיר.

יש די שטח לעמודים

הרכבה של פרגולות אלומיניום במרפסת תתבצע לרוב על ידי התקנה של סככת אלומיניום מרחפת מפני שבשטחים כאלו יש מגבלות של שטח. מרפסות בנויות בבתים פרטיים או בנייני קומות אינן גדולות כמו גינות, ולכן התקנה של פרגולות אלומיניום באזורים כאלו מצמצמת את שטחן אף יותר. אם בבית העסק שלכם או בביתכם יש שטח גדול דיו עבור פרגולות אלומיניום על עמודים, אתם תיהנו במיוחד מפרגולות מהסוג הזה שיוצרות שטח ישיבה אידיאלי ומרווח, גם עם עמודים מסביב.

פרגולות אלומיניום על עמודים מהוות את פתרון ההצללה המושלם עבור בתים פרטיים וגם עסקים, אך כדי שהן יעשו את העבודה, חשוב שתהיו בטוחים שאתם רוכשים פרגולות איכותיות ועמידות. חברת ALUMINUM מספקת לצרכנים פרטיים ועסקיים פרגולות אלומיניום ממגוון סוגים, לרבות פרגולות אלומיניום על עמודים.

אם אתם זקוקים לשירות התקנה מקצועי, הצוותים שלנו יעמדו לשירותכם עבור הזמנה והתקנה של פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית. עבור אלו מכם שמעוניינים לבצע התקנה עצמית, חברת אלומיניום מציעה שירות ייחודי של אספקת קיטים (ערכות) של פרגולות בהתאמה אישית; עבור הערכות הללו תצטרכו לבצע מדידות של השטח שעליו תותקן הפרגולה, ואנו נעשה את השאר עבורכם.

הקיט יכלול את כל החלקים עבור הפרגולה שלכם במידות שיותאמו בדיוק למדידות שלכם. בנוסף, בערכה שלכם תוכלו למצוא את כל חלקי החיבור הנדרשים לפרגולה שלכם, כולל חוברת הדרכה מפורטת על אופן ההרכבה של הפרגולה.

יצירת אזור הצללה נעים היא פשוטה במיוחד עם פרגולות אלומיניום תלויות על עמודים. בין אם אתם רוצים להרכיב פרגולה בכוחות עצמכם או להשאיר את העבודה למומחים של חברת אלומיניום, אנו נמצאים כאן לשירותכם כדי לספק לכם פרגולות אלומיניום עמידות ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו ליהנות מהן במשך שנים ארוכות.

לקוחות ממליצים

שאלות נפוצות

חברת אלומיניום מציעה שירותים עבור המגזר הפרטי, המגזר העסקי והמגזר התעשייתי. השירותים הפרטיים והעסקיים שלנו כוללים בנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום, וכן אספקה של קיטים לבניית פרגולות. עבור התעשייה, חברת ALUMINUM מספקת כמויות מסחריות של אלומיניום עבור מגוון צרכים.

בנייה של פרגולות תלויה במידות של השטח שעליו בונים את הפרגולה. כדי לבצע עבודה מדויקת, מומלץ לבצע מדידות באופן עצמאי או להביא לפגישה מפרט אדריכלי של הדירה/בית/עסק שלכם עם מידות מפורטות.

התשובה לכך היא לא; חברתנו מתמחה בבנייה והרכבה של פרגולות אלומיניום. כדי לספק ללקוחותינו מגוון אפשרויות, אנו מספקים פרגולות אלומיניום דמויות עץ איכותיות במיוחד במגוון עיצובים וגוונים שמחזיקות מעמד במשך זמן רב יותר לעומת פרגולות עץ.

בהחלט! המומחים של חברת אלומיניום מעניקים שירותי ייעוץ והכוונה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד כדי לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים, ולהעניק לכם שירותים מותאמים אישית לכל מטרה.

פגישות הייעוץ בחברת ALUMINUM הן ללא עלות. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר  5118* או במייל info@tsadik.co.il, ואנו נשמע לענות לכם בהקדם בכל שאלה.

צריכים עזרה?
שיחת ייעוץ ללא עלות !

התקשרו ל-5118* או מלאו פרטים ונחזור אליכם