פרגולות אלומיניום מחיר

במדינה הקטנה שלנו, יש ימי שמש רבים במהלך כל השנה – מה שאומר שמרבית האנשים זקוקים לפתרון הצללה עבור המרפסת או הגינה. במשך עשרות שנים פרגולות אלומיניום היוו את פתרון ההצללה הטוב ביותר, וגם כיום הן מככבות בבתים פרטיים ובתי עסק רבים. אם גם אתם שוקלים להתקין פרגולה בביתכם, זה מה שאתם צריכים לדעת על המבנים הללו וגם על התמחור שלהם.

פרגולות אלומיניום – יתרונות

כאשר מתכננים לבנות פרגולה, חשוב תחילה להחליט מה יהיה הגודל שלה ומאיזה חומר גלם היא תהיה מורכבת. מרבית האנשים שמעוניינים לבנות פרגולה בוחרים בפרגולות אלומיניום בשל היתרונות הייחודיים של מתכת האלומיניום שהופכים אותה לחומר הגלם האידאלי לפרגולות: אלומיניום הוא עמיד, קל משקל אך חזק במיוחד, ניתן לעיצוב במגוון דרכים (כמו פרגולות דמויות עץ, למשל), התחזוקה שלו פשוטה, והוא שומר על צורתו במשך שנים רבות.

פרגולות אלומיניום פופולריות בקרב בתי עסקים ובעלי בתים פרטיים כאחד, ולכן מדובר במבנה שמומלץ בחום לשקול כאשר אתם בוחרים פתרון הצללה.

פרגולה אלומיניום – מחיר: כמה זה יעלה לכם?

אתם וודאי רוצים תשובה אחת ויחידה לשאלה הזו, אך האמת היא שלא ניתן לתת מחיר אחיד לפרגולה אלומיניום, אלא מחיר ממוצע. פרגולה פשוטה תעלה לכם כמה אלפי שקלים, ופרגולה גדולה ומורכבת עם מנגנון חשמלי יכולה להגיע גם לסכומים של כמה אלפי שקלים. המחיר של פרגולות אלומיניום נגזר ממספר גורמים והם:

גודל – כדי לקבוע מחיר פרגולה, צריך למדוד את השטח שעליו היא תיבנה. ככל שהפרגולה תהיה גדולה יותר, כך היא דורשת יותר פרופילים, ומחירה יעלה בהתאם.

התקנה עצמית/על ידי איש מקצוע – אם אתם בוחרים להתקין פרגולה בכוחות עצמכם, זה יכול לחסוך לכם כסף עבור התקנה על ידי איש מקצוע. כיום אתם יכולים לחסוך עלות התקנה של פרגולה על ידי רכישה של קיט פרגולה מבית חברת ALUMINUM ולהעמיד את הפרגולה שאתם רוצים בביתכם בקלות.

גימור – פרגולה דמוי עץ, פרגולה כפרית, פרגולה עם צבע, ועוד – הגימור הוא פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר פרגולה, וגם הוא נכנס לחישוב בעת הרכבה של פרגולה.

בסופו של דבר, פרגולות אלומיניום הן חסכוניות במיוחד מפני שהן דורשות מעט מאוד תחזוקה ולא כוללות חומרי גלם יקרים בצורה מופרזת. לכן, הסכום שתשלמו על הפרגולה והרכבתה יהווה את התשלום הגדול ביותר של הפרגולה שלכם. כדי להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, פנו למומחים שלנו בחברת אלומיניום, ואנו נתאים לכם פרגולה אלומיניום לביתכם או לבית העסק שלכם, לפי הצרכים המדויקים והמפרט שאתם מעוניינים בו. תיהנו מהפרגולה החדשה שלכם!

 

צריכים עזרה?
שיחת ייעוץ ללא עלות !

התקשרו ל-5118* או מלאו פרטים ונחזור אליכם