פרגולה אלומיניום מול פרגולה עץ

פרגולות קיימות מזה עשרות שנים, והן מאפשרות ליצור אזורים מוצלים ונעימים לישיבה, הן בשטח ביתי והם בשטח של בתי עסק. כאשר מתכננים פרגולה, עולה תמיד השאלה מאיזה חומר גלם מומלץ להרכיב אותה? האם כדאי לבחור בפרגולה אלומיניום? או שאולי עדיף לבחור פרגולה עץ? המאמר הבא יעזור לכם לעשות סדר ולבחור את הפרגולה המתאימה ביותר לצרכים האישיים או העסקיים שלכם.

היתרונות והחסרונות של פרגולות עץ

פרגולות עץ היו הפופולריות ביותר בעבר, ויש להן מספר יתרונות שגורמים לאנשים לבחור בהן גם היום:

  1. מראה – הסיבה העיקרית לבחירת פרגולה עץ היא המראה של פרגולות מהסוג הזה. פרגולות עץ הן בעלות מראה קלאסי ומזמין במיוחד, ויש להן קסם שקשה להתחרות בו עם חומרי גלם אחרים.
  2. אפשרויות עיצוב מגוונות – כיום ניתן לבנות פרגולות עץ מסוגים שונים, למשל עץ גושני, אורן, דובדבן, ועוד. הודות לכך, אתם יכולים לבחור בקפידה את המראה הסופי של הפרגולה שלכם ולהתאים אותה לביתכם או לעסק שלכם.

חסרונות פרגולה עץ:

  1. מסיביות – פרגולות עץ שוקלות לא מעט, מה שמקשה על הבנייה שלהן וגם מהווה סכנה במקרה של קריסת הפרגולה או חלקים ממנה.
  2. תחזוקה מתמדת – פרגולות עץ דורשות תחזוקה מתמדת עם חומרי ניקוי וציפוי מיוחדים שחלקם יקרים מאוד.
  3. פלישה של מזיקים – עץ מושך אליו לא מעט מזיקים שעלולים להזיק לפרגולה ולהפוך אותה ללא יציבה.
  4. עמידות קצרה – מכיוון שפרגולות נמצאות בחוץ, הן חשופות לכל תנאי מזג האוויר, שיכולים להיות קיצוניים במדינה הקטנה שלנו. כתוצאה מכך, פרגולות עץ אינן מחזיקות מעמד לאורך זמן, והבלאי שלהן גבוה במיוחד.

יתרונות וחסרונות של פרגולה אלומיניום

לפרגולות אלומיניום יש מספר יתרונות שהופכים אותן לפופולריות במיוחד בקרב בעלי בתים ובעלי עסקים כאחד:

  1. משקל קל – המשקל של פרגולות אלומיניום הוא קליל, הודות לחומר הגלם הייחודי שאינו שוקל הרבה, כך שפשוט להרכיב אותן, ובמקרה שבו חלק מסוים ניזוק, הסיכון לנזק לסובבים או לסביבה הוא נמוך.
  2. תחזוקה קלה – פרגולות אלומיניום עמידות במיוחד בפניי חום, קור, רוחות, חלודה, וגורמים חיצוניים נוספים שפוגעים בקלות בפרגולות עץ, ולכן קל במיוחד לתחזק אותן. למעשה, כמעט ולא נדרשת תחזוקה לפרגולות מהסוג הזה.
  3. עיצוב מותאם אישית – אלו שמעוניינים בפרגולה עץ יכולים לקבל אותה באמצעות פרגולה אלומיניום! כיצד? מכיוון שאלומיניום היא מתכת גמישה שניתן לעצב בקלות יחסית, ניתן להעניק לפרגולות אלומיניום מראה של פרגולות עץ באמצעות צבעים מיוחדים וחומרים נוספים. פרגולות דמויות עץ מעניקות את היתרונות של פרגולות עץ בלי החסרונות של פרגולות מהסוג הזה.
  4. עמידות לאורך שנים – כאמור, אלומיניום היא מתכת חזקה ועמידה למרות שהיא קלת משקל, כך שפרגולה אלומיניום יכולה לעמוד במקומה במשך שנים ארוכות בלי לחוות את נזקי הסמן או הסביבה.

בכל הנוגע לחסרונות של פרגולות אלומיניום, אין כאלו למעשה. פרגולה איכותית ממחסן אלומיניום תשרת אתכם במשך שנים ארוכות, ועם מגוון המידות והעיצובים כיום, אתם יכולים לבחור את הפרגולה המושלמת עבור ביתכם או בית העסק שלכם וליהנות ממנה במשך זמן רב

צריכים עזרה?
שיחת ייעוץ ללא עלות !

התקשרו ל-5118* או מלאו פרטים ונחזור אליכם